Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Juhasz E$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Fischer S. 
Specific assessment method of railway ballast particle degradation based on unique laboratory test [Електронний ресурс] / S. Fischer, A. Nemeth, D. Harrach, E. Juhasz // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_3_10
Існують спеціальні стандартизовані методи лабораторних випробувань для оцінки руйнування частинок залізничного баластного шару - це випробування на стирання Лос-Анджелес (EN 1097-2) і Мікро-Деваль (EN 1097-1). Ці методи випробувань не враховують реальні умови напруженої деформації залізничних баластних матеріалів. Мета роботи - спеціальне лабораторне випробування на утомне руйнування залізничних баластних матеріалів. Такий метод випробування надає змогу більш реалістично і точно оцінити процес зносу часток матеріалу залізничного баластного шару. Спеціальну шарувату структуру, укріплену пружним нижнім шаром і баластними зразками товщиною 30 см (із двох різних порід андезитового щебеню), навантажують динамічними, пульсуючими силами. Слід записати функції розподілу розмірів часток до і після проведення більше ніж мільйона тестів на циклічну втому, а також виконати проміжні вимірювання. Потрібно опрацювати виміряні дані й розрахувати різні параметри, запропоновані в міжнародних наукових дослідженнях. Випробування не враховує руйнування часток внаслідок механічного чи ручного підбивання баласту, але надає змогу за лабораторних умов імітувати руйнування часток від багаторічної дії залізничного руху. Після науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок руйнування баластного шару в 2014 р. було опубліковано наукове дослідження. В 2017 - 2018 рр. дослідження процесу руйнування часток баласту були представлені з урахуванням більш складних циклів навантаження, які мали індивідуальне оцінювання. Це надає більш точне уявлення про повне пошкодження часток баластного матеріалу, тобто про процес руйнування. Подано уточнені кореляційні функції між розрахунковими параметрами й циклами навантаження під час випробувань на втому. Підсумовано результати розробленого лабораторного методу випробувань для оцінки процесу руйнування часток баластного матеріалу залізничного полотна із двох різних порід андезитового щебеню. У подальшому результати можуть бути використані для обчислення приблизного часового інтервалу, необхідного для виконання робіт із очищення баласту. Це дослідження виконано відповідно до національної програми вдосконалення UNKP-17-4 Міністерства можливостей людини.
Попередній перегляд:   Завантажити - 809.79 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Juhasz E. 
Specific evaluation methodology of railway ballast particles’ degradation [Електронний ресурс] / E. Juhasz, S. Fischer // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 3. - С. 96-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.238 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Juhasz E. 
Discrete element modelling of particle degardation of railway ballast material with PFC3D software [Електронний ресурс] / E. Juhasz, R. M. Movahedi, I. Fekete, S. Fischer // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 6. - С. 103-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_6_11
Визначення точного руйнування часток залізничного баластного матеріалу є досить важливою проблемою. Для цього існують три різні, але пов'язані між собою методики: повномасштабні польові випробування; повномасштабні або скорочені лабораторні випробування; комп'ютерне моделювання, в основному з використанням методу дискретних елементів (МДЕ). Перший і другий варіанти вимагають багато часу і грошей, а для третього варіанта потрібне складне програмне забезпечення, яке може враховувати точні мікромеханічні характеристики матеріалу баластного шару. Мета роботи - розробка методу, який дозволяє визначати більш точне руйнування баласту, а також розробка методології оцінки, пов'язаної зі спеціальними методами вимірювання (наприклад, методами GOM, комп'ютерною томографією тощо). Підведено підсумки проведеного моделювання з використанням програмного забезпечення, що застосовує для розрахунку МДЕ, а також лабораторних випробувань, а саме скорочених випробувань на одновісне стискання, і комп'ютерної томографії. Одержано результати, згідно з якими лабораторні випробування на одновісне стискання можна було змоделювати за допомогою програмного забезпечення МДЕ з початковою точністю, що в подальшому потребує вдосконалення. Результати підтверджені вимірюваннями, виконаними методом комп'ютерної томографії. Моделювання руйнування часток залізничного баласту, а не тільки їх руху, у програмному забезпеченні МДЕ є складним завданням. Сьогодні на ринку є багато доступного програмного забезпечення, наприклад, PFC, EDEM, YADE. Одні програми досить дорогі, іншими складно управляти (необхідна спеціальна методика програмування, командна лінія тощо). Для своїх досліджень автори застосували не тільки лабораторні навантажувальні випробування, але й складну комп'ютерну томографію. Результати цього дослідження можна застосовувати в галузі залізничного будівництва. Дана робота є частиною дослідження в аспірантурі Університету Іштвана Сечені, виконана аспіранткою Ерікою Юхас. Її метою є розробка методу, що дозволяє визначити більш точне руйнування баластного шару, а також розробка методології оцінки, пов'язаної зі спеціальними методами вимірювання (наприклад, методами GOM, комп'ютерною томографією і т. д.). Публікація цієї статті підтримана проектом UNKP-19-3-I-SZE-13.
Попередній перегляд:   Завантажити - 721.035 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського